Rebaixes 10%

DIVENDRES, arriba el cap de setmana i vols lluir unes sabates o tens algun compromís amb algú?
Vine a comprar i només amb dir que que as vist el nostre blog tindras un 10% de descompte.

SOM-HI, CORRE!!  T'ESPEREMMM!!

Comentarios

  1. HOLA, properament tinc un esdeveniment important, però s'ha d'estar molta estona de peu, voldria veure quina oferta teniu en calçat per aquestes ocasions EL MÉS CÒMODE POSSIBLE.
    GRÀCIES

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

ANIVERSARI

Presentació d'empresa